dijous, 5 de novembre del 2009

Cmap Tools: El programari lliure

Aprofitant que durant una de les últimes classes vam aprendre a utilitzar el Cmap Tools, he fet un esquema per tal de fer una breu explicació del programari lliure.




El CMap Tools és un programa que en un principi m'ha costat d'utilitzar. És útil perquè fa molt fàcil el procés per a fer esquemes i mapes conceptuals, però crec que no es gaire flexible amb les possibilitats que ofereix, encara que potser sóc jo la que hauria d'utilitzar-lo més per tal d'acostumar-m'hi i aprendre a fer-lo servir.
M'ha sigut còmode poder utilitzar-lo per publicar el mapa conceptual al blog, és a dir, crec que és útil quan vols fer esquemes que han d'anar a parar a la xarxa, però per fer mapes amb els meus apunts, per exemple, m'és més útil i ràpid fer-los a mà.

El meu mapa conceptual parla sobre el Programari lliure, però el d'una de les meves companyes, el de la Maria Vallès, és un mapa conceptual sobre els diferents aspectes que hem tractat a gestió de la comunicació i TIC.

1 comentari:

  1. Quin mapa conceptual mes ben fet!

    Esta molt ben estructurat i s'entén tot de manera clara.

    ResponElimina